Satans teknik

En sak är ju bra och det är att Hanna har hittat den trådlösa telefonen.....men samma dag krashade datorjäveln (ja mamma nu svär jag) Vår kära granne tog sig an den och vips var den på g igen....men säg den lycka som varar för evigt, nu har aset flippat igen. Jag hade 7 gig bilder på den, grannen räddade de MEN nu ska jag ju då bränna ut dessa bilder och hinner bränna ut en tredjedel så var det som att den dog!....skit,skit,skit,skit!

Sitter nu på ungarnas dator och plitar ner några rader, kommer inte att bli så tätt mellan inläggen framöver förrän vi investerat i en ny dator, då hoppas jag att det blir fler, eller så kanske jag blir helt avdatoriserad! Hjälp!

Nåväl ha de nu alla så syns vi i det verkliga livet sitället!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0