Grattis alla mammor

På våran egen dag så skiner solen som besatt! Klart vi är bra då tom vädret visar det. Vi har idag varit på en lång cykeltur. Hanns på egen cykel och Limpan åkte med mig. Det har barar varit vi hemma idag, Henrik jobbar, Sara är i lule och Krille är i Turkiet med mormor.

Annars så är allt lugnt, det är ju länge sen jag skrev men det har vart en del pyssel här hemma. Vi har hunnit måla om huset sen jag skrev sist och sen bara allmänt mycket mycket bök.

På torsdag sk ajg ju å springa vårruset och med handen på hjärtat så har det inte blivit alltförmycket träning!!!

Snart börjara jag jobba oxå och då lär det ju inte bli mer tid för datorn. Men men nu vet ni att jag lever och nu ska jag fixa lite mat till minimonstrena!

Ps jag ska bli moster igen



Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0