Back online!

Ja nu nöter jag Saras nya dator....klart jag inte kan hålla mig från datorvärlden. Idag är det tack och lov onsdag och jagfår boxas lite. Igår var det sista barngympan och sista mammagympan för denna terminen, skönt men ändå trist. Två gånger kvar på boxen och sen får man minsann träna själv......får se hur det ska gå?

Inget nytt på datorfronten, ska ju lämna inden till nån haj datasnubbe som ska kolla om det lönar sig att fixa aset eller om det  bara är att köpa en ny. OM vi köper en ny så blir det inte en stationär utan en bärbar variant, sitter ju som sagt vid saras dator och lyxigt värre sitter jag vid köksbordet och inte nere i bunkern!

Nope nu ska jag fixa och trixa lite här hemma innan vi ska bege oss på träningen, Hanna ska följa med mig idag. Henrik jobbar em så Krille ska vara barnvakt ikväll, Hanna och Krille bråkar så mycket så det känns bäst att bara lämna Limpan hemma med honom!



Så på återseende och ha de!

Kommentarer
Postat av: Lena

Då hade du tur att Sara fick datorn från skolan. Man känner sig mycket friare när man har en bärbar dator det köpte vi också när vi inhandlade en ny dator i januari. Men det finns även en och annan stationär i huset men som inte är inkopplad. De skulle väll få ha datorerna hemma över sommar tror jag.

2009-05-08 @ 07:13:37
URL: http://tvikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0