Veckans happening!

Soptippen är öppen idag jippi!!! *ironisk* Måste ta å kasta nå skräp här hemma. Tror att jag kanske kan lura min sambo att fara dit....om han inte måste in i garaget då.....mercan rullar igen! Äntligen, men det är lite kvar som måste fixas och trixas med sen är den som förr,fast bättre!

Solen lyser som bara den ute, ljuvligt men då syns ju allt damm som denna familj tycks samla på! Ska ta ett tag i städningen nu på fm för att sen kunna gå ut och njuta av den vackra dagen. I morgon ska jag till stan, har massa ärenden tyvärr. Allt från att besikta bilen till att köpa kalsonger åt Limpan. Förvånansvärt svårt att få tag i boxermodell i små storlekar!

Var på boxen igår och jag kan säga att det kom ut en hel del spänningar där, kände mig hur jävla arg som helst stundvis......skönt efteråt som faaaaan!


Ha de för nu ska jag umgås med trasan å moppen!

Kommentarer
Postat av: angelika

det finns jätte fina boxer på polarn och på kappahl.. från stl 86... och jisses va mycket snyggt det fanns på stan, du måste gå på doffi och på vila...

2009-03-19 @ 14:18:38
URL: http://lillafrokenlycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0