Söndag!

Nu gör jag absolut inte nåt som kan räknas som nyttigt eller välgörande på något vis! Jag är trött och orkar inte göra nå. Sara ska baka och de små gluttar på tv. Henrik är i garaget och svetsar på bilen som har varit där huuuuuuur länge som helst. Kanske är det delvis mitt fel??? Vi har iaf lyckats vara med reklamen jag och Sara. Det var kallt och jag fick fullt med rimfrost i håret, det har varit skoterklubbens dag i kojan idag och vi har inte varit där, känns inte som att vi missat nå. Kanske att vi hade fått frysa alldelens gratis!
HERREGUD vad Sara ropar där uppe, kan inte ens fokusera på vad jag ska skriva, så jag återkommer senare.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0