Sommartid och snöfall

Ja så har vi då iaf gått in på sommartid med klockan, vädret ute har inte hängt med i den svängen. Snön faller och snart kanske man måste skotta!!!! Nej ärligt så skiter jag i det låt snöh....t tina bort av sig själv för f-n!

Gårdagen spenderades till stor del i Kalix, var och hjälpte till på en hundutställning där. Syrran ställde sin tokiga valp Bure och jag hade då en syrra till honom som heter Flisan. Det var intressant och hundarna bettede sig olika som dag och natt. L-M var inte direkt glad på sin tonårstrotsande lille vovve medans Flisan var som en filbunke....lite väl mycket som en filbunke. Nåväl jag och F gick vidare till final och det var kul, vi fick inget pris där men var inte de första som åkte ut iaf! Kul kul.
 Men annars är det är då ett förbannat duttande på utställningar, spec med de små hundarna, herregud jag skulle aldrig orka stå där med borste och sax i högsta hugg och frisera dessa små stackars hundarna så det flyger tussar över hela hallen, nej ingen förståelse för det beteendet hos folk! En del är ju så besatta så de är synd om dom.....hugaligen, det är då min personliga åsikt!

Annars är det en mycket lugn söndag, ska med lite reklam och sen ska jag bara ladda för en späckad vecka med job och möten och träning och laddning inför påsken, vi har ett släp nu till skotrarna och det känns bra, sen är det bara allt annat då!!!! Kul kommer det att bli!


Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0