Sol och sedan snö

Ja nog kan man säga att det är aprilväder ute nog, soligt å härligt tidigare idag och nu snöar det *suck* vad less jag är nu på denna snö som aldrig slutar komma. Visst det är bra för att påsken står på lur men ändå!
Påsken ja, vi ska iväg HELA familjen till Pålkem, där ska vi äta och köra skoter hela helgen. Vi blir totalt 17 (!) pers ( tre familjer totalt) och kommer att ha de såååå skönt. Och roligt hoppas jag, sen får det ju gärna vara bra väder oxå så man kan försöka få lite färg i ansiktet iaf! Barn kommer det att vara där förstås så då får vi gå på äggjakt oxå! Kul och spännande för alla inblandade. Nåväl bara vi får vara med varandra och inte känna nån stress så är jag nöjd!

Idag har jag då inte gjort många knop om jag ska vara ärlig, en laaaat måndag och det är skönt! Jag ska jobba imorgon natt och natten efter det så det känns bra att jag inte har stressat ihjäl mig nu!


Nu ska jag dricka lite kaffe och vänta på min älskade sambo som är i gymmet!

Ha de        (ser du mamma, inga svärord)

Kommentarer
Postat av: mammamia1

Glöm inte baka!

2009-03-31 @ 02:31:34
Postat av: mamma

Ja nu var du duktig :) puss o kram

2009-03-31 @ 06:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0