Satans förkylning

Japp då har man åkt dit, vårens förkylning har kommit med dunder och brak. Nyser, snorsr och hostar hela tiden....suck! Jag som aldrig blir sjuk annars vad är detta?? Ingen träning blir det ju nu så jag lär ju bli fet som en gris igen.....nä jag vet att det inte blir så men det känns så för mig! Hoppar alltså över springning och gympan men jag tänker då faan gå på boxen (om jag inte har feber) för det är inte så mycket spring då utan mest styrka ju!


Helgen har iaf varit superduper trevlig, tyvärr var våran pappa i Robertsfors på Lördagen då Skidtävlingen i Böle var, men det gick bra ändå. Solen gassade hela tiden och barnen åkte så svetten lackade. Dom fick jättefina priser och alla var nöjda och glada.

Söndagen bjöd ju oxå på ett hejdundrande väder, vi hade dock lovat trollungarna att fara på Leos Lekland så det blev det. Det var hela familjen utom Sara som for dit. Mycket trevligt och väldigt glada barn. Limpan har ju vuxit "in i" alla grejjer där nu så man kan säga att det var "chill" jag menar självklart leker man med dom men efter ett tag tog ju orken slut så då satt vi och mös i en soffa medans ungarna for runt som kalvar på grönbete! Linus gillade verkligen sin nyupptäckta frihet med att klara att komma upp på allt själv!

Idag ska jag trotsa snoret och gå ut en sväng, vi ska bege oss upp på byn för att åka lite kana!


Kommer bilder sen på Böleloppet då jag trixat över dom till datorn!

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0