Onsdag utan boxning!

Ja va faan man kan ju då inte träna med denna förkylningen.....känns inte så farligt ändå för jag hade inte kunnat gå på boxen iaf, ska på ett föräldramöte kl 18,30 på Krilles skola. Då kan jag ju passa på att vara förkyld denna vecka och förhoppningsvis pigg å fräsch nästa vecka!

Har varit på promenad idag iaf. Jag å Limpan slog följe med E,E och A ner på byn. Var på bibblo en sväng å läste lite sen i nå affärer. Känns inget roligt att glutta på kläder då man känner sig som miss Piggy!

Igår hade vi party lite här hemma och det var trevligt, har beställt nya ljus som doftar gott. Fikade gjorde jag tyvärr. Hade ju vart ambitiös på dan och bakat bullar och en bärkaka.....alldelens för gott. Nu jävlar ska jag sluta baka! Om jag kunde låta bli att äöta det skulle de inte va nå, men jag trycker ju för faan fika som en svältfödd hyena! Skärpning!!!!!


Nope nu ska jag dricka EN SLÄT kopp kaffe och sen till bibblo igen å låna nå böcker tilsammans med barnen!


Ha de

Kommentarer
Postat av: mamma

men lotta va du har börjat att svära i dina inlägg.

puss o kram

2009-03-25 @ 19:10:21
Postat av: mammamia1

Kunde inte vänta till tre. Tog kakan till kvällskaffet. Anita tackar också.

2009-03-25 @ 21:04:13
Postat av: Christian

hahah, ja de där med svältfödd hyena stämmer jävligt bra :o) hahahaha

2009-03-25 @ 21:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0