Onsdag

Så är jag då igång med allt detta som är såååå bra för mig och min omgivning. I måndags så var jag och sprang, drog med mig Ewy så vi var två! Duktiga vi! I går (tisdag) så var det gympan, helt klart inte lika kul som boxen men det är ju motion iaf. Idag är det ljuvliga onsdag och jag får boxas. Helt underbart!
 Jag har oxå legat på spikmattan och det måste jag säga att nog händer det grejjer i kroppen av den. Spec i korsryggen känns det då jag legat ett tag. Man ska ju börja mjukt och det har jag gjort med rygg och magen men då jag halvsitter på den med korsrygg och rumpan så då har jag den en längre stund än de andra. Det blir så härligt varmt av den efteråt. Ont som själve fan gör det dom två-tre första minuterna men sen sprider sig en otrolig värme i kroppen!!!! Prova!


Idag har jag varit med på en lektion på Krilles skola, fy för den lede säger jag bara. Dom var ju dock lugna för att jag var med men man kände av en negativ attityd hos barnen gentemot läraren. Nu har han fått ett val och det är, sköt dig annars kommer mamma med på flera lektioner!!!! Och vilken tonåring vill ha med sig mamma på skolan?



Nope nu ska jag på affären och sen ska Hanna hämtas!

Ha de

Kommentarer
Postat av: mamma

du gör ett super jobb lotta lilla. puss o kram

2009-03-11 @ 13:58:50
Postat av: mammamia1

"Stackars" barn! :-)

2009-03-11 @ 16:46:34
Postat av: Lillis

Spikmattan...ska du inte skriva vad som hände när du låg på den på MAGE.. Lotta kom igen nu, berätta för folket vad som händer då!!!!! hahahahha..kram

2009-03-12 @ 09:02:40
URL: http://www.ljusaretid.bloggagratis.se
Postat av: Sara

Haha jag skulle då inte vilja ha dig på min lektion ;p men varför har du inte lagt till min länk ????? ;P

2009-03-12 @ 16:08:15
URL: http://nogg.se/saraadolfsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0