Måndag

Idag börjar alltså veckan om. Hoppas bilfan blir klar så min kära sambo inte plågas så mycket med garagetid! Igår var han inte inne mycket den stackarn. Han var i Överkalix med sin svåger på Is-sm och sen hem och störtdyk in i garaget.

Jag själv var ute en hel del igår. Tog ju på oss ett exrta distrikt med reklam och det tog mig 3,5 tim att få ut allt, Sara den lilla råttan har blivit lat och stannade i stan!!!! Fattig blir du Sara!

Idag måste jag till Vårdcentralen med skruttungen för såret ser inte så fint ut som jag skulle önska. Det tog en heeeeel evighet att få tag i nån och jag tror att om man inte är så teknisk och dessutom hör dåligt så har man inte en chans att få tag i vc för allt sköts via knapptryck nu mera! Skamligt!

Nope nu frukost sen vardagligt pyssel!

Ha de

Kommentarer
Postat av: Lena (elins mamma)

Sara blir utan pengar skriver du Elin har inte heller så mycket pengar sparade. Har försökt prata med tjejerna om de inte ska skjuta på resan och åka i sommar i stället. Svägerskan säger att grönan inte säkert är öppet eftersom att det är väder som styr vid denna tidpunkt. Förra året var det stängt.

Försök att prata med Sara om de inte kan tänka sig att skjuta på resan för deras skull. Mer pengar i börsen och bättre väder. Då öppnar även sommar vandrarhemmen somkostar 120 kr per dygn i stället för 240 kr dygnet.

2009-03-18 @ 07:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0