Hello stranger.....

Rubriktorka.....ja typ
Trött är bara förnamnet på vad jag är idag, lånade svärfars tvättstuga igår och lyckades nästan tömma tvättstugan. Höll på från 12-22.......detta är resultatet av min enorma trötthet som varit i veckan. Iaf så händer det massor på bilfronten. Dom la första lagret grundfärg sent igår och nu står den där kluddad till oigenkännlighet.....är det ett ord? Men men den kommer nog att bli fin ändå. Hur kan man sakna en bil så mycket???

Annars är de flesta i huset utflugna. Sara är i Lule med Elin....hm........=)......Henrik och Krille är på väg till Morjärv för tävling nummer 2 i Is-sm, spännande. Jag för min del ids då inte fara och glo på det utan nöjer mig med att få resultaten per telefon Det är alltid så jävla blött på isen och ungarna blir less innan man hunnit betala in sig, så nej tack jag stannar hemma och tvättar det sista

Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0