God morgon våren

Åh vilket väder, ska banne mig ut och promenera idag. Måste ändå på apoteket å köpa hostmedecin så jag går dit. Denna förgrymmade hosta håller mig vaken om natten. Fast inatt gör det ju inge då jag ändå ska vara vaken. Kanske inte så kul för M dock om jag sitter och låter som en tbc-smittad gammal man....=)

Annars ska jag gå på lågfart idag, tänker verkligen njuta av denna dag! Linus har jag nyss väckt!! Han sover som aldrig förr och långa sovmornr betyder -Jag vill inte sova! På kvällen!

Ingen gympa för mig idag då jag ska jobba, däremot för barnen. Ska eventuellt på boxen imorgon, beror på dels förkylningen (som kommit för att stanna typ) och sedan hur pigg/trött jag är med tanke på att jag ska ut en natt till.

Jag och Evelina har BESTÄMT att från måndag nästa vecka ska vi på ALLVAR dra igång med springningen, jag menar vi ska springa vårruset den 4:e Juni och vi SKA starta i klassen för de som springer på ca 30min! Vi KAN det Evy, jag vet!


Nåväl nu en dusch sedan solen!


Ha de

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja det är riktigt kämpa på med springandet :) puss puss

2009-04-01 @ 19:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0