Fredag och nya tag

Känner mig hyfsat pigg idag, har varit så in i h-vete trött de senaste dagarna så jag fattar det inte! Kan det vara spikmattan mamma?? Sitter och gäspar heeeela tiden och orkar noll!!!

Idag har jag iaf, trots en liten trötthet, städat huset. Lille Emil har varit på besök och visat upp sig och sina talanger. Han är för snygg alltså. Kul att följa barnen, Hampus och Emil, och se vad de blir duktigare och duktigare och hur mycket som händer i huvudet på dom. Man är inte hemmablind då det är andras barn och man får umgås med dom så mycket man orkar och sen kan man sluta om dom skulle bli kinkiga och grina.....eller bajsa...ha ha ha

Annars händer det inte mycket förutom det vanliga här hemma. Henrik ska fixa med bilen idag och jag hoppas att vi rattar mercedes igen inom en överskådlig framtid, jag är så less på att tanka den där sura volvon som tar typ en kubik bränsle per mil!!!!!


Nope nu ropar minsann skurmoppen, jag trodde den hade glömt mig.....*suck*


Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0