Förkylda svordomar

Ja lilla mamma jag har visst börjat svära mycket på bloggen, men jag måste ju hela tiden vårda mitt språk här hemma med tanke på Linuspappegojan.....så nånstans måste alla dessa uppdämda svordomar ut, och jag kan ju inte springa ner i tvättstugan och stå där och svära så det får bli på bloggen!

Ja ja, var iaf på boxningen igår fast jag är j..la förkyld, började må illa som f-n och det var ju ett tecken på att jag gjorde ett felaktigt val där! Men jag har ju inte feber så det är nog ingen fara.

Idag har lilla Sara stannat hemma från persön för hon är ruskigt förkyld hon oxå, Hanna är ledig och Limpan är ju alltid hemma. Henrik ligger å sover för han jobbar natt denna vecka och Krille är den enda som gör rätt för sig just nu, han är ju på skolan! Allt är ganska lugnt och behagligt faktiskt!

Idag ska jag städa ur bilen, den är rysligt dammig sen den fick sin makeover och man blir helt grå om man sitter i den så det är bara bylta på barnen och släpa med dammsugaren ut. Solen lyser ju som aldrig förr så det blir nog en vacker dag!


Ha de



Linus i Böle



Hanna vid målgången i Böle



Så blev bilen, fula fälgar bry er inte om dom.....

Kommentarer
Postat av: Eva

Bilen blev jätte fin! Ha det gottigt! Och kör försiktigt, är rädd om dig! Kramis

2009-03-26 @ 16:51:18
URL: http://trolltagen.bloggagratis.se
Postat av: mamma

ja då förstår jag,men korta av svordommarna:)

2009-03-26 @ 18:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0