Ensam...

Jo jag känner mig nog lite ensam just nu, Henrik har åkt iväg med Tommy på Is-sm i Strömsund. Dom ska sova där givetvis för tävlingen är ju imorgon så jag är ensam med Hanna och Linus. Sara är i stan och Krille är i Finland. Visst jag är ju inte ensam men det brukar bli långa dagar då man inte har någon lite större än fem år hemma.

Igår var jag iaf och sprang med bara hunden och musik som sällskap. Det var riktigt härligt att få springa av sig lite. Lider av en djävulsk träningsvärk i benen och har svårt att sätta mig på en stol. Ser nog ut som en stelopererad pensionär när jag går oxå!

Nåväl, väntar vuxet sällskap senare så det går ingen nöd på mig!

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0