Ångest.....

Hm har just ätit middag, det blev pizza från BK:s gott som bara den men känns som att man ätit en cementklump och att jag är fetast i Sverige.....inte bra.

Annars har jag ju sovit idag då jag jobbat inatt, sen har vi skottat snö, åkt skidor, åkt spark och varit på barngympan. Ungarna älskar det och man har en trevlig stund med andra föräldrar. Senare ska jag och Sara på våran gympa och det kan ju behövas efter middagens flottande. Henrik är på isbanan med Tommy och kollar in rallybilen, dom flurar lite på om de ska fara i helgen eller inte. Ja vi får väl se hur det blir.


Trött och ofokuserad känner jag mig idag och det blir ju så då man ställer om dygnet på detta vis då man jobbar.


Nåväl, ha de



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0