Sista junidagen för detta året

Så går vi in i en ny månad, högsommar med förväntningar och ledighet. Många planer som stöps faller om intet och livet ger dig en känga, allt hänger i en skör tråd och det krävs inte så mycket för att det ska brista.

Så var rädd om de du älskar och ta ingen för givet, visa dina barn att de gör dig stolt och uppmuntra deras fina egenskaper. Ta livet för vad det är och lägg alla krav på perfekta hem, perfekta semestrar och materiella ting åt sidan för i slutändan räknas det ändå inte. 
Njut idag utan planer för morgondagen, för om du inte tar till vara på nuet så går du miste om delar av ditt liv.

Jag hoppas att mina barn kommer minnas denna sommar med samma glädje som jag minns mina bardoms sommardagar. Det var alltid soligt och man hade aldrig tråkigt.....och mamma du var alltid där!


Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0