29/6

Härligt med sommar, ja visst är det men ibland måste man vara inne och göra en massa måsten även om solen lyser som aldrig förr. Det som känns jobbigt är all denna matlagning som man måste göra hela tiden. Mätta barn är trevliga barn!

Idag har Sara och Sandra åkt till syrran (Sandra är syrrans) för att stanna där till på fredag då de tänker komma till oss igen, vi har nog delad vårdnand på dessa otroligt trötta tonåringar, idag steg dom upp 13.50 och då hade jag börjat väcka dom vid elvatiden! Nåväl det måste till en ändring där för Sara börjar jobba på måndag och då blir det tidigt.

Nu ska jag städa en del för dom har lovat riktigt bra väder imorgon och då ska jag tvinga min kära sambo att fara på badstranden och jobba på solbrännan lite!


Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0