17/6

Det var mig en dålig uppdatering på denna blogg!!!!
Jo jag vet men jag sitter bara vid datorn då det ska betalas räkningar eller beställas nåt, det sista jag gjorde innan idag var att beställa dammsugarpåsar! Herregud så exklusivt.
Livet är behagligt annars och jag väntar( som de flesta) på sommarens värme. Jag börjar jobba enligt sommarschemat imorgon och det innebär åttio procent natt.....känns sådär men man måste ju ibland.

Midsommar om två dagar, eller en och en halv nu då, och den ska tillbringas i Töre hos lilla mammsen och Leffepeffe, trevligt hoppas jag att det blir och att vädret blir bra för ska vi äta inne blir det TRÅNGT.

Hanna går simskola denna vecka och nästa och hon är jätteduktig. Dom har fantastiskt duktiga simfröknar och jag hoppas att alla barnen lär sig efter dessa veckor.

Jo sen jag skrev sist har v ökat familjen med tre individer, Sanna, Sonja och Snobben. Tre små skräpiga undulater. Skitsöta och trevliga om det inte hade varit för att Sonja är en elak översittare som skrämt de andra två till lydnad....hon ska få flytta till moster så vi får njuta av kvittrande fåglar istället för skrikande rabiata mobbfåglar!

Nope nu blir det tv senare sängen, mannen i mitt liv jobbar natt så det är inte så lätt att ta sig i säng!

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0