Rackarns vad dålig uppdatering...

Men nu kommer det lite nytt. Livet är som vanligt och det är faktiskt himla skönt. Jag har bara inte tid att sitta vid datorn nu då det är sommar, nån bloggmiljonär lär jag ju inte bli ha ha ha.

Igår var det en hektisk dag vi fick flera besök som krävde kaffekokning och ett barn blev kvar här och ska stanna och sova till på lördag, livat? javisst men trevligt. Senare på kvällen då det blev tomt på folk insåg jag att jag måste till stan å handla, inte så trevligt men man måste ju, så då jag kom hem var det bara att göra kväll i huset.

Vi kom hem från skellefteå i onsdags och jag måste säga att det var hemskt skönt att vara där även om det bara var två nätter, vi kom verkligen in i semesterlunket. Mat då man var hungrig och sömn då man var trött, skönt att inte vara styrd av klockan. Skellefteå Camping är ett ställe som jag varmt rekomenderar till spec barnfamiljer.  Nu är det då tider som styr det mesta annars i livet så det var skönt med avkoppling.

Nä nu kommer det lite bilder för nu börjar det vara dags för frukost.

Ha de



Hanna i vattenkanan!



Linus och mamma i kanan!



Dom hade elbilar som man matade med en tia så fick man köra en stund....
här hade vi kunnat vara heeeela kvällen!



Det gick tom bra att vänta en stund på bilarna....



Stugan vi hade var nyrustad och jättefin!



Välbehövlig paus.....en sån här bäddsoffa vill jag ha i barnens rum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0