Osocial.....

Ja jag har inte tid för något nu, det är som att ha en bebis igen! Men en rynkig liten bebis. Sally har verkligen tagit oss med storm och är redan en del av våran familj! Allt går över förväntan och jag väntar på bakslagen så som pinkpölar inne och söndertuggade skor!

Nåväl nog om det nu, på torsdag ska vi fara till heden och sova där. Det känns kul och det blir ju en liten minisemester för barnen, senare i sommar ska vi ju till Skellefteå och det känns bra.

Vi har hunnit byta bil oxå sen jag skrev sist, vi är ju liksom beroende av en kombi, så nu är Henrik ute och nöter ner lacken på den med en svamp...ha ha ha Barnen leker och busar och jag nöter dator en stund, men nu ska jag gå ut och kolla läget.

Ha de




Kommentarer
Postat av: Lillemor och Bure

ni är ju iaf lika rynkiga..hahahahahaha

2009-07-07 @ 20:11:04
URL: http://www.bure.dinstudio.se
Postat av: mammamia1

Å samma hårfärg...

2009-07-08 @ 20:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0