9/7

Ja godmorgon ska man väl säga denna tiden,06,58 men jag har redan varit uppe en stund,sen 6,10, Sally är en morgonpigg liten varelse...och som det flesta vet så är jag INTE det. Men jag lyckas någonstans i mitt inre uppfatta att om jag inte stiger upp då hon piper så får jag torka hundkiss och det tänker jag då inte göra *ler*

Just nu är det bara jag och Sally som stigit upp, inte ens den stora hunden har orkat masa sig uppför trappen, ja just det fåglarna är ju vakna oxå men dom kräver inte så mycket engagemang.

Solen är framme idag och det känns riktigt härligt, den kom igår kväll och det firade jag med en springtur, det var riktigt skönt. Stella följde med och hon var inte så lat som hon brukar vara utan sprang på hela tiden. Annars igår så var det järnet hela dagen. Flera kompisbesök hann vi med, mamma och syrran var hit en SNABB sväng och sen allt annat som görs var dag, så som mat, tvätt och städ. Sen fick båda vovvarna duscha och få klorna friserade så ni förstår att det var en hel del igår.

Nu ska jag njuta av frukost och tidningen innan någon annan vaknar, man är inte bortskämd med matro i detta hus*Skrattat*

Ha de


Kommentarer
Postat av: mamma

ja nu kanske ja kan ta i sally på lördag då hon är duschad he he he

2009-07-09 @ 15:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0