1/7

Så äntligen har vi tagit oss upp i någorlunda bra tid. Hanna kom och väckte mig tio över åtta, andra dagar har dom sovit till halv tio, så nu känns det som att dagen blir normal i alla avseenden.

Vi var ute med mc:n igår en sväng på kvällen och det var ljuvligt. Gillar inte riktigt att åka efter E4:an mem dte gick bra ändå. Vi var till mammsens stuga och mätte nån vägg så vi var inte bara och finåkte=]

Idag är det lite mulet än så länge men väldigt varmt så om solen kommer fram ska vi nog dra till playan en sväng. Jag börjar ju jobba imorgon kväll och går av på måndag morgon så det känns som man måste passa på nu.

Ska försöka lägga ut lite bilder senare om jag kommer på hur man gör, vi har ju som sagt en ny dator och det är vista-programm i den och jag fattar inte riktigt hur man får till att lägga in bilder i datorn.....men nog vet jag det ordnar sig.


Nope nu frukost sedan frisk luft.


Ha de alla och glöm inte bort att smörja er mot solen!

Kommentarer
Postat av: mammamia1

Varför inte en knapp mil till när ni ändå var ute..?

2009-07-01 @ 15:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0