15/7

Så åter till verkligheten, vi har haft det underbart i helgen men nu är det tillbaka till arbetet och alla andra måsten. Har jobbat två av fyra nätter och det har gått riktigt bra. Idag har det åskat som bara den här i Råne, lite kul med tanke på att jag och Maria konstaterade att det inte åskat på riktigt i sommar. Känns skönt ute.

Med Sally går det som en dans, nog för att Henrik gör det mesta då jag jobbar, hon är en riktig liten mönstervovve!



Nu ska jag trixa ihop lite pastasallad att ta med mig på jobbet, får nog göra mycket för Sara vill oxå äta.

Ha de

Kommentarer
Postat av: Lillemor och Bure

efterlyser kort på skrynkelhunden :p kram kram ses till helgen

2009-07-16 @ 16:35:56
URL: http://www.bure.dinstudio.se
Postat av: mammamia1

Åsså äter ju den glupska nattkollegan också...

2009-07-16 @ 18:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0