Utebarn

Ja nog var det skönt att vara ute alltid, vi åkte stjärtlapp och bob. Sen byggde vi en ståtlig snögubbe. Termometern visade +5grader och det kan jag inte påstå att jag gillar. Jo nog är det ju skönt att vara ute och leka då men snön smälter ju! Jag som vill ha MYCKET SNÖ ute! Jag vill ju köra skoter och bygga snögrottor och hur kan man göra det då det bara tinar och tinar hela tiden. Jag vill veta vart man ringer å klagar på vädret!!!!!!!

Nåväl jag har ju kollat på vädersajter, blir som besatt av det, och de lovar minsann snö och minusgrader redan imorgon. Vi får väl hoppas att det stämmer.

Nope nu blir det att skjutsa Hanna Panna till musikverkstan för första gången denna termin.

Ha de




Kolla vilken snygg bild jag hittade (rotar ännu bland gammla bilder)
Sara och Sandra. Taget oktober 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0