Uppe med tuppen

Okej, som ni kanske har läst, vi sover ju väldigt länge och tycket att det är väldigt skönt i det här huset. Men idag var det ju tillbaka till dagis för Hanna plus att jag hade ett möte på Saras skola redan kl 08,00 vilket innebär att jag behöver fara senast 07,15 för att hinna dit! Så jag har klivit upp tidigt närmare bestämmt 06,30 och det var ingen lek ska säga!!!! Trött som bara den är jag nu men det är snart dags att gå å sova, så som dessa dagar ruuuusar iväg.

Annars så börjar ju barngympan idag. 16,15 i sporthallen drar det igång. Både Hanna och Limpan ska ju vara med så det lär bli kul. Lite senare närmare bestämmt 19,30 så drar ju min gympa igång och som jag har längtat efter att få röra på mig......ÄNTLIGEN och imorgon box....ÄNTLIGEN, nu ska julfettandet vara över och förbi. Gnager ännu på de sista pepparkakorna men den burken är också på sluttampen så nu jävlar varnar jag alla fettceller, för nu kommer jag och raderar er!!!!!! Ha ha ha

Men ha de

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan jag missar första boxningen!! =(

2009-01-13 @ 22:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0