Snart vardag

Kan faktiskt säga att det ska bli skönt med vanliga dagar. Träningen drar igång nästa vecka och det blir såååå skönt så jag riktigt hoppar av träningsglädje! Jaha och hur lät det då?? Men det är nästan så, jag älskar känslan efteråt! Jag har legat lågt med löpningen över helgerna och då springsuget kom har det varit så satans kallt så jag har inte varit ut nå sen veckan före jul. Igår var det ju då lite varmare, endast 4,5 minus så då var det dags. Lite nervös var jag för att jag inte skulle orka runt men det gick kanonbra! Mindre bra för luftrören dock, bränner lite i dom idag och den förkylning som legat på lura har tagit fart. Men jag tänker vara frisk då träningen börjar, vare sig kroppen vill eller inte! Så de så!!!!

Nåväl det blir nog bra, det som är lite kul oxå är ju att Korpen drar igång barngympan samma dag som min gympa börjar! Hanna hon riktigt längtar och hon tränar varje dag. Det är hopp och skutt kombinerat med armhävningar och sittups och sen frågar hon -mamma är det så här ni gör på gympan? Detta kommer att bli bra och Limpan ska ju oxå börja där så det kommer inte att bli nå krångel då pappan i huset jobbar sina em-skift!

Nåväl ha de!



Kommentarer
Postat av: mammamia1

förb duracell-kanin!

2009-01-07 @ 04:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0