Skärpning!!!

Hur vi sover i detta hus! Henrik har ju varit ledig i tre veckor och Hanna oxå. Det har resulterat i nattsudd och sovmorgon jämt. Idag vaknade de små barnen 09,15 och det är INTE bra med tanke på att Hanna börjar dagis imorgon. Jag själv ställde klockan och klev upp tidigt för att kolla så de stora barnen vaknade till skolan, men sen gick smartjag å la mig igen!!! Det var så skönt att få krypa ner och slumra en stund.

Nej ikväll blir det tidigt i säng för samtliga barn.....och vuxna, fast Henrik jobbar ju em så han får undantagstillstånd att vara vaken lite längre.....och Sara? Tja vem kan bestämma då hon kryper till kojs....endast hennes egen trötthet blir nog svaret på det.

Nu ska jag minsann gå och aktivera de små så dom är riktigt utschasade ikväll då klockan visar sängdags, sen kanske jag vilar en stund på soffan till H kommer hem för jag har så svårt at sova då det är tomt bredvid mig!


Ha de



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0