Rally i skogen och frusna barn

Japp så har vi vart på årets vinterrally i byn. Det var kallt och blåsigt, termometern visade bara -6 grader men i kombination med blåsten blev det kallllllllt. Tur att det var varmt å skönt i skoterklubbens stuga, jag och barnen for dit efter att ha sett ca fyra bilar. Mycket bättre med varm choklad i den ljuvligt varma stugan!

Tidigare på morgonen hade jag och Hanna hunnit vara på simlekskola, det var bra och jag måste ge en stor eloge till "Badtanten" Eva som är helt fantastisk med barn, det som är lite kul är att hon har lärt pappa Henrik att simma och nu får vi äran att ha henne som simlärare åt Hanna. En fantastisk människa!

Sen har vi hunnit med trevligt besök oxå så barnen har fått härja av sig ordentligt, nu ska jag fixa och trixa så de små kan gå och lägga sig för det är simlekskola även imorgon!

Ha de



En gammal bild på en gravid moster samt Hanna och Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0