Massor att göra och ingen lust

Ja va faaan va livet är långtråkigt och enformigt ibland. Tvätta, diska, städa, damma varje dag är det desamma! Men idag får jag ju träna och det känns bra. Barnen har sin gympa först och senare är det min tur. Led ju av en förbannad träningsvärk som höll i sig till på söndag och då är man så smart att man tar på sig ett par skidor, iväg på elljusspåret och tror att man är Charlotte Kalla!!!!! Visst Ewy det var jättehärligt och vi ska ju åka på Torsdag igen! Men smart med tanke på ny träningsvärk? Nepp det var det inte. Lider nu av träningsvärk på andra ställen!  Nåväl det är ju nyttigt och en jävligt bra motionsform. Fram för mer motion åt folket!

Nope nu ska jag packa träningskläder och fylla vattenflaskor för klockan börjar närma sig avfärd



Ha de




Det hade varit nå till kaffet.......men inte det med tanke på att jag tycks ha en miljard fler fettceller än övriga befolkningen!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är ju jag som har bakat den :P haha

2009-01-20 @ 19:56:45
Postat av: Sara

De är ju jag som har bakat den jue :p haha

2009-01-20 @ 19:58:18
Postat av: mammamia1

Nu e d dax för husmorssemester! D e inge kul å gå i väggen!

2009-01-20 @ 21:04:14
Postat av: Lotta

Jo Sara jag vet att det är du som bakat den, glömde skriva det....Sara bakade denna då hon gjorde sin praktik på det lokala fiket och JA den var lika god som den ser ut!

2009-01-21 @ 12:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0