Låt mig sitta ensam i en grotta och tjura!!!!!

Jag vill det , på riktigt. Sitta på en liggande trädstam och stirra in i en vacker glöd. Ha möjlighet att rensa skallen från allt som snurrar i hundranitti hela tiden. Kunna koppla bort alla onödiga måsten som finns, få vara ifred från allt ansvar, det enda jag ska behöva bry mig om är att då och då lägga på ett till vedträ så inte elden falnar. Det får gärna vara så där lagomt mörkt och väldigt tyst så man bara hör sprakandet från brasan.

Kan ni känna stämmningen nu? Jag kan nästan det, jag sitter i källaren och det är alldelens tyst här. Dom enda som är hemma är jag och Linus. Det passar mig bra just nu, Linus är fullt upptagen med att lunchvila i saccon, jag passar på att tömma huvudet. Hade helst gjort det på det vis jag beskrev men får ta det som det är och då blir det datorn här nere en stund.

Nu knackar det på dörren, åter till verkligheten  *suck*

Kommentarer
Postat av: mammamia1

Tror du att du kan få ledigt från hem och familj nån helg (eller två vardagar) Jag vet var man kan få din önskan uppfylld...

2009-01-14 @ 14:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0