Gooooodmorning!

Japp jag vet klockan är mycket 09,22 och jag låter rysligt pigg....varit uppe sen 08,00 då treåringen kom ner och sa-Snyt mej! All förkylning verkar ha rivits lös då det kommer upp och ut och inte bara rosslar längre! Skönt för då kanske vi snart kan vistas utomhus.

Nåväl för att kunna vara ute måste det ju vara någorlunda varmt och nu på morgonen visade termometern -17 och jag håller mig nog inomhus idag oxå!

Henrik är ute å svänger redan, privarchaufför med stort uppdrag, det kom ju nå jättebra ur det och jag säger GRATTIS till den det berör! Ja jag vet hemligt men jag har inte lov att hänga ut det på bloggen så jag kan inte säga vad!

Nope nu blir det dusch och så vidare, måste väcka Stora lilla Sara också för imorgon är det ju tebax till verkligheten med skola och tidiga bussavgångar!


Ha de




RORRI en racerbil! Limpans stoooora Idol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0