Fredag

Äntligen helg tycker nog många, jag oxå vanligtvis men denna helg skulle jag behöva klona mig för att hinna med. Simskola, stalljour samt biobesök och sen var det ju de här med reklamutdelningen! Krockar gör det ju förstås nästan hela helgen. Jag prioriterar och på det viset löser jag det mesta. Jo just det inte att glömma ett Party Lite hos Evy oxå!

Nåväl jag behöver ju inte sitta hemma och undra vad jag ska hitta på i helgen!  För tillfället sitter jag och skrotar en stund, jag behöver ladda inför dagens uppdrag. Inget glamoröst alls utan måste bara en massa vanliga saker som, gå med återvinning, hänga tvätt, dammsuga, skura, leka med Limpan ute samt åka och handla så jag slipper det i helgens stress! Jag tänkte få en tidig start men väljer att vänta på min kära sambo som är handräckare åt en i garaget!

Bäst att börja med tvätten här i källaren för att sedan arbeta mig uppåt för att avsluta hela alltet på återvinningen!

Ha de




Linus på gympan




Hanna på gympan och Sara som assistent




Henrik och Hanna då vi var på Rallyt




Limpan på Rallyt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0