Bambi på haaaaal is

Ja det kan man säga att jag kände mig som idag. Vi har varit hela familjen på den lokala rinken för lite trevlig skridskoåkning. Limpan gillade inte alls att åka så han gav upp väldigt snabbt! Hanna däremot älskar att åka skriller. Hon har blivit himla duktig oxå och åker omkring helt obrydd om omvärlden. Däremot blev hon lite irriterad att hon inte kunde spela med hockeyklubban som pappa och Krille gjorde. Ja H och K det var ju intressant.......Dom for och flängde spelade hockey och tacklades som aldrig förr....undra vem av mina alla barn och pappan som hade roligast! Sara och jag hade inga skriller med oss men blev ju sugna på att åka så efter mycket tjat fick vi låna hockeydårarnas! Det var kul men väldigt jobbigt, inte alls så enkelt som jag minns från mina unga år.....men jag föll ingen gång! Duktiga jag.....värst var då Henrik bogserade mig med en klubba, han sprang med en himla fast....behöver jag säga att det var tur att det fanns en sarg att bromsa mot? annars hade jag väl åkt ännu!


Nåväl nu kommer det lite bilder på det

Ha de




Limpan och jag



Krille! duktiga skridskoåkaren



Hanna på stadiga ben



Sara....dock utan skriller



Henrik i skott-tagen



Snygg skridskoåkning

Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt :)

2009-01-12 @ 09:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0