Uppdatering.....

Ja det var ett par dar sen jag skrev....Men allt har varit som vanligt och det är ju skönt. Gympa och grejs på tisdag och igår var det ju Box. Min vanliga slagpåse, Ewy, var inte riktigt kry och den Sara brukar slåss med var inte heller där så då fick vi fajtas. Det brukar gå riktigt dåligt då vi gör det men igår funkade det klockrent, vi hade riktigt roligt och Sara var jätteduktigt. Hon jobbade på så det rann svett!!! Bra där Sara!


På förmiddagen igår så for jag och Limpan till Haparanda med kära syster L-M och Hampus. Vi var på IKEA och strosade en stund, vi åt lunch där och det var mysigt. Jag gjorde inga större inköp utan for mest dit för att jag lovat Hanna att köpa romerska ringar. Känns ju inte som att man skulle fara bara för det men då syrran skulle dit passade jag på att fara. Barnen har riktigt kul med dom och Linus kommer och visar sina muskler hela tiden. Klart bra inköp!


Idag ska det bli fint väder igen och då tänkte jag passa på att gå till den lokala iskanan uppe på byn. Bäst att släpa med sig hjälmar och diverse utrustning för det brukar gå satans fort idom där kanorna.


Ska ta med kameran oxå så jag slänger väl upp en bild senare!


Ha de!


Kommentarer
Postat av: Eva

Då vill jag gärna se en bild med dig i kanan och hjälm på huvudet :O) Ha en underbar dag, själv skall jag luncha med mina vuxna döttrar innan jag skall köra lite bil....Tänk vännen snart är det över, då kommer jag i min lilla clio!

2009-02-26 @ 09:52:48
URL: http://trolltagen.bloggagratsis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0