Söndag morgon

Någon borde programmera barn då de föds, så att de åtminstone sover liiiite längre än till sju på söndagar! Tror jag ska skicka ett mejl till regeringen om det. Vadå, jag menar dom tycks ju tro att dom kan fixa allt annat så varför inte programmering av barn?

Igår var det iaf en trevlig dag, fick äran att låna en tvåårig liten kille så Linus hade riktigt roligt. Sen bakade jag semlor och biskvier (aldrig mer), sen kom syrran och Ch på besök med sin lille Hampus på besök. Dom stannade och åt med oss. Äntligen fick jag grekisk sallad! Har vart sugen på det sen jag såg "Du är vad du äter". Visst det blev en del svullande igår MEN vi for faktiskt och sprang jag och Ewy! Det gick bra, det blåste ju som satan ute men det var bara -4 grader.
Nu insåg jag hur mycket jag saknat att springa. Det var ju en hel evighet sen sist. Skidor? Visst är det ju kul men det är bra mycket bättre att springa!!!

Idag väntar reklamutdelning med Sahara Hotnight och sen ska jag gå ut en stund med Limpan, han har ju inte vart ute på länge men nu är han då nog pigg för det samt att det är bara ca -8grader eller nåt sånt ute! Blida om man jämför med veckorna som varit!

Så ha de nu alla!

Kommentarer
Postat av: evelina

härligt var de å springa (lufsa).. men de blev värre med förkylnigen har riktigt ont i halsen i dag.. suck

2009-02-22 @ 10:37:35
URL: http://viochemil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0