Snö, snö, snö

Idag har vi haft en härlig förmiddag ute. Det snöar rejält så jag och H passade på att skotta gården medans Hanna och Linus roade sig kungligt med spadar, traktorer och en massa annat kul. Kallt var det visserligen -14 grader men det var inget som märktes. Så egentligen har jag redan tränat idag fast jag lovat mig själv att jag skulle vila efetr den hårda boxningen igår.

Boxen då, ja det var riktigt kul många nya ansikten har hittat dit och det är riktigt bra. Jag har ju tjatat till oss denna träning i byn och hade kännt mig riktigt dålig om det bara hade vart några få som kom. Men nu är vi så många att vi inte längre kan värma upp med joggning längre utan vi står på stället och "hoppar rep" och jag kan tänka mig att det känns bra för Anna-Lena som är instruktör att det är många oxå. Hon gör ett KANONJOBB!!!
Det känns rejält i kroppen idag att man tränade igär, nya magövningar som jag hoppas ska ge bra resultat!

Nu ropar verkligheten där uppe så på återseende!
Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0