Snö och åter snö

Sablarns vad det snöar ute.....har varit på ett möte idag och det var okej faktiskt. Kära syster L-M var med de små under tiden och då jag kom hem så gick vi ut och skottade. Det hade kommit minst två decimeter snö! Jag gick ett par svängar och suckade och vad får jag se då om inte MJ med sin fiiiiina traktor, jag ropade lite åt honom och sen tog det inte många minuter så hade jag skottat klart!!!! Tack tack!
Fint blev det, nu är det Henriks tur att skotta eftersom det snöar ÄN och jag ser att han går fram och tillbaka med snöräven.....undrar om han inte sett nån traktor som gick att vinka in! Ha ha ha ha!

Annars är allt som vanligt, inte spec kallt ute heller så det blir nog till att snöra på sig Niksen idag och springa sundrundan med vovven, jag skiter i att det förmodligen snöar då med. Jag VILL springa, E är förkyld och kan inte följa så det blir bara jag och vovvse då.

Nope nu sk jag fixa Hanna Panna inför musikverkstan, Linus snorar ännu för mycket för att jag vill fara bland andra barn med han.


Ha de




Taget för ett par år sen på Blåsberget!


Kommentarer
Postat av: evelina och emil

fin bild..

2009-02-23 @ 22:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0