Nystädat och fint

Ja i femton minuter ungefär....det känns hopplöst ibland, tycker att jag knappt hunnit städa färdigt så rivs det om, men det är väl så att vara "lyxhustru" varje dag får jag arbeta, jag får knoga, jag får gneta!!!!!!! Men nu är det iaf grundrent här hemma.

Barnen busar på som vanligt med olika projekt, Hanna har varit ute och inne med Tildavännen så hon är relativt stimulerad. Hon klättrar annars på väggarna här hemma. Som tur är visar vädret att det SKA bli varmare så då kan man iaf vara ute och bränna lite energi istället för att rota ut allt i hela huset.

Snart kommer kära sambon hem så det är väl bäst att trolla ihop lite lasagne som det står på matlistan. Imorgon ska jag nog ta mig an att frosta av frysboxen....herregud vilket glamoröst liv man lever, Men jag trivs!!!!


Ha de

Kommentarer
Postat av: Lillis

va fan, trodde jag kommit fel, men du har ju bara gjort om sidan lite :o) ombyte förnöjjer..du, den där ewy...hon börjar allt bli lite kaxig mot mej nu :o) hehehe, behöver din hjälp på lördag när ja kommer, heheheh...nu ska hon snart få igen den där lilla mamma ewy...

2009-02-19 @ 22:12:21
URL: http://ljusaretid.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0