Nu är jag less

Förbannade j...a s..t vad less jag är på att det heeeeela tiden ska florera nån form av sjukdom, nu är Sara sjuk IGEN denna gång förkyld och halsont, får se hur det utvecklar sig. Less less less!

Igår var vi iaf på badet, Jag, Hanna, Limpan och Angelika var där med sina barn. Det var riktigt trevligt och barnen höll verkligen låda. Hanna är jätteduktig på det här med "simträning" hon hoppar med stort mod från kanten och simmar till stegen, hon simmar inte med huvudet ovanpå vattnet ännu men det är inte långt borta. Nu tänker jag vara duktig och fara med dom minst en gång i veckan. Om vi håller oss friska förstås!
Linus hade däremot nå konstiga utslag på kroppen, såg dom först då vi var i bassängen,röda upphöjda prickar som ökade i styrka. Nej han har inte reagerat mot klor tidigare och jag hoppas att det inte är det utan bara nåt tillfälligt. Säkert nåt äckligt litet virus på ingång där med. Sharlakansfeber brukar ge såna utslag och med tanke på Saras hals så vore det inte omöjligt.....bäst att hålla lite koll där med!


Nope nu är det dagis som gäller
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0