Men nog var de ju f-n

Måste erkänna att jag är besatt av en tv-serie....Greys Anatomy närmare bestämt. Laddar ner nya avsnitt från piratebay så fort dom kommer dit. Ingen text visserligen men det går bra ändå så länge det är tyst då jag kollar. Men nu har det inte kommit nåt jävla avsnitt än och det senaste är visat i USA den 29/1 alltså är inte dom så aktiva längre på att dela med sig av godsakerna!!!!! För mig är detta inte roligt.....min sambo frågade vadan denna trumpna min och då jag beklagade mig konstaterade han att - Ja jag kan inte se det som ett bekymmer! Men HALLÅ det tycker jag att det är! Nej fram för generösa internet-nördar som ids hålla på med sånt som uppladdning av nya avsnitt!!!!!!!! För vi tv-nördar gillar er!

Ha de


Kommentarer
Postat av: evelina

hur många desperate avsnitt har du sett?

2009-02-04 @ 21:29:20
Postat av: Lotta

Jag har sett tom. Säsong 5 avsnitt 10

2009-02-05 @ 12:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0