Mår bättre

Jag har blivit drabbad av magsjuka, kan ju med säkerhet säga att jag hatar magsjuka. Linus var den som startade det på torsdag em och jag fick det några timmar senare. Jag har varit svag och inte kunnat äta eller dricka och det som kommer som ett brev på posten då jag inte dricker kaffe är huvudvärk! Jag och Limpan har sovit på golvet i tv-rummet så nu har jag en ond rygg oxå! Men jag ska sluta gnälla nu. Jag mår hyffsat bra nu. Linus är det fortfarande lite osäkert med. Han dricker festis men vill inte äta ännu. Saftsoppa fick vi i han igår men det kom i retur så nu vill han inte ha det heller! Det som är bra dock är att det inte är så långvarit så det är ju inte vinterkräkis som TUR är!

Så eftersom jag har varit sjuk har jag ju ofrivilligt vilat från träning, känns ju inte bra men vad ska man göra. Nu jobbar Henrik i helgen  oxå så då brukar det inte bli så mycket tid för det heller samt att det är minus 19 grader och då är man inte så sugen på att dra på sig skidpjäxorna. Så jag vilar! Bra va Maria :) Ha ha

Idag blir det en stillsam dag. Jag ska se på film med barnen och på sin höjd laga lite mat, måste visserligen tvätta lite oxå som en följd av sjukan i huset.

Ha de

Kommentarer
Postat av: mammamia1

Det GÅR faktiskt att vila utan att dra på sig en magsjukebacill...

2009-02-08 @ 06:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0