Måndag

Har inte orkat blogga nå på nån dag, massor med annat att göra så datorn har inte varit högt på priolistan. Igår var vi iaf på Emils första kalas. Det var trevligt och som vanligt hos Ewy alldelens för gott fikabröd....suck, jag kunde inte låta bli och därför känns det som jag har gått upp tre kilo nu. Visst har jag ju inte det men psyket kan vara väldigt övertalande ibland.

Sen följde L-M och Hampus med oss hem, de stannade och åt middag här. Det var oxå trevligt. Henrik och Kristian var i garaget och höll på huuuuur länge som helst så L-M var barnvakt så jag å Sara kunde fara med reklamen, Tack tack, jag tyckte det var kallt då vi sparkade och håret blev helt vitt av rimfrost, då vi kom hem visade termometern -19 grader. Nåväl vi höll högt tempo så jag antar att det kan räknas som träning!

Nope nu bjuder dagen på exklusivt arbete i tvättstugan och sen får jag styra den fina blåa dammsugaren oxå! Trevligt!

Ha de








Kommentarer
Postat av: Anonym

hej å hå, nog skulle du satt in kort på EMIL....också...kram och tack för middagen, alltid gott att äta din mat...btw, Kristian stavas med CH, alltså, Christian!!! :o)

2009-02-16 @ 09:31:29
URL: http://ljusaretid.bloggagratis.se
Postat av: evelina och emil

känns som att jag också gått up 3.. nåja inte 5 iaf=)

2009-02-16 @ 15:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0