J-la virus

Så då var det åter dags för ett litet virus att komma på besök. Hanna är hemma för hon är förkyld och jag anar att lille Limpan är den som står på tur. Själv har jag dragit igång ett projekt som jag ångrar. Igår kom jag på att det var dags att tvätta klädseln till våran soffa. Sagt och gjort så matade jag maskinen mest hela dagen, okej det blev tre maskiner men det känndes som fler, och sedan har jag dammsugit, piskat dynor och fluffat! Men det har ju inte torkat ännu så soffan är klädd med flera olika påslakan så än kan jag inte ge mig en klapp på axeln och säga att jag är duktig! Ont i axeln har jag för den delen. Det är av att stå och psykslå på alla dynor och jag vet ju att jag får djävligt ont men det brydde jag mig inte om igår men kan jag få säga att jag bryr mig idag?
 
Plus att jag var med två andra hurtiga brullor på spåret igår. Iklädd skidor och löpardress stog vi och huttrade innan vi kommit igång, efter ett tag tror jag att det ångade om oss för man får lungt upp flåset med skidor! Duktiga vi! Idag blir det iaf gympa om axeln tillåter det, inomhusaktivitet känns bra idag med tanke på kylan som kommit.

Henrik, den stackaren, är ute och sladdar skoterleder med en annan "sladdis" Jag hoppas att dom inte fryseer allt för mycket!


Nope nu är det dags för lite mat och sen ska jag dra igång städningen igen. Inget ont som inte för nåt gott med sig. Jag får ju mycket gjort då vi är inlåsta hemma!

Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0