Ingen bild på mamman!

Men på barnen, vi har haft det riktigt skönt ute i solen. Fick först göra ett stopp på Lilla butiken och införskaffa nya solbrillor åt Hanna, igår då hon åkte skridskor så föll hon och kom och sa -mamma det gjorde ont för jag har mina solglasögon i fickan! Ja jag behöver ju inte beskriva vad som hände med dom!

Sen var vi och åkte iskana, den går riktigt fort och ungarna älskar det. Jag åkte bara två gånger för jag hade inga täckisar på utan bara nå tunna flasabyxor! Men ett par bilder blev det iaf!

Ha de


Hanna redo för avfärd




Limpan efter åket....kunde inte fota han då han åkte för jag var tvungen att hjälpa han, vill ju gärna att han ska vara hel ett tag till!!



Kolla den är ganska hög....

Kommentarer
Postat av: mamma

ja nog var den hög.Det är väl inte den som henke har gjort på gården

2009-02-26 @ 18:18:35
Postat av: evelina och emil

ser roligt ut.. jag och emil ska komma med nån dag. =)

2009-02-26 @ 19:48:54
URL: http://viochemil.blogg.se/
Postat av: Eva

Nu blev jag lite besviken, men jag kommer väl dit själv snart och tar den bilden! :O) Kram

2009-02-27 @ 07:28:20
URL: http://trolltagen.bloggagratis.se
Postat av: Lotta

Nej lilla mamma det är det inte, denna bygger kommunen upp bredvid parkeringen utanför affärerna.

2009-02-27 @ 07:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0