I morgon är det onsdag

Med allt vad det innebär....det jag väntar på är ju Box! Kääääära syster kommer och provtränar, visst hon är träningsvan och har pysslat med mycket olika träningsformer....MEN då man går på box så upptäcker man muskler som man inte trodde att man hade. Man får en jävla träningsvärk efter första passet och det är bara att njuta av det!

Lite rädd är jag dock för min syster för hon är fan som en duracellkanin på speed! Inget ont i det men alla som känner henne vet vad jag menar!

Lite nervös för att hon slår jävla hårt oxå....


Nåväl jag skriver igen om hon inte har brytit armarna på mig!

Ha de (ursäkta svordomarna)

Kommentarer
Postat av: Lillis

hahahahaha....

2009-02-17 @ 14:13:42
URL: http://ljusaretid.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0