Hjärtedagen

Alla hjärtans dag....mysigt då den tillbringas med de som står en nära! Våran familj ska äta gott och vara glada idag. Jag och Henrik ska på badet med de små, dom stora ville inte följa samt att S har kräkts inatt (det är inte magsjuka, det är inte magsjuka, det är inte magsjuka) Så det blir vi fyra då. Visserligen ska H träna en stund men kommer in på badet sen då han är klar.


Igår hade vi en härligt lugn kväll, vi åt palt till middag kanske det är förklaringen till den avslappnade känslan, alla hade paltkoma!!!!!! Krille for dock till en kopis för att sova över och Sara satt vid datorn hela kvällen så då de små somnat kröp jag och H upp i soffan och såg film. Happy go Lucky såg vi, skum film om en evig optimist. Tror jag ska ta till mig vissa delar av hennes sinnesstämmning!

Så bäst att gå och packa lite badkläder, inte så kul om man glömmer nå viktigt!

Ha en hjärtlig dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoho..ses imorrn

2009-02-14 @ 21:10:47
URL: http://ljusaretid.bloggagratis.se
Postat av: Lillis

men herregud så seg man kan vara här då :p kramar

2009-02-15 @ 12:09:05
URL: http://ljusaretid.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0