-28,8 grader

Fy för den lede idag är det då garanterat myggfritt ute! Henrik har tagit volvon till jobbet och då mercan står isär plockad för lackering så hade jag ingen bil på morgonen, det blev en ledig dag från dagis idag! Det känns bra, Hanna var inte det minsta bekymmrad och det känns bra i mammahjärtat att hon nöjer sig att vara hemma trots att hon inte är sjuk.

Igår var vi på barngympan, inte Limpan som hade feber, och som jag skrivit tidigare så krockade ju Hanna förra veckan med blodig påföljd. Hon ville inte alls gå på gympan nå mer och jag har mer eller mindre tvingat henne att fortsätta. Väl där så var det ju lugnt, klart hon ville gå på gympan....tror ni inte att ungen faller på en bänk och slår sig så hon VRÅLAR!

Oh nej tänkte jag bara och jag såg ledarens min.....när vi pratade efter så sa hon att hon tänkte likadant som mig! Ja det var ju inte så farligt och det kom ju inge blod så hon har inte sagt att hon vill sluta nå mer!

Nej nu slåss dom och telefonen ringde

Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0