-17,8 grader

Ja nu är vi där, det är kallt på natten och ljuvligt varmt på dagarna. Iaf om solen tittar fram.
Drömde inatt att det började regna så all snö försvann och Påsken blev inställd!!!! Sjukt hur sinnet kan trixa till det ibland. Vi ska ju åka bort på Påsken för första gången. Vi har fixat hund/husvakt och tänker lasta skotrar, ungar och massor med mat och bege oss till Pålkem. Det kommer andra dit oxå vi kommer nog vara ca 15 pers och det ska bli trevligt......om nu Påsken inte blir inställd pga regn.....Ha ha ha nej jag är ingen sanndrömmare som tur är.

Idag är det ju fredag och det innebär städdag för mig, tänker passa på att gå ut förstås om solen kommer och värmer oss. Hanna ska på dagis och Henrik jobbar natt denna vecka så det är Limpan och jag som är hemma/vakna i huset. Det brukar bli väldigt lugna och behagliga dagar.


Nope nu måste jag fixa Hanna Panna inför dagis.
Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0